050-8308834

תפריט

שמאי מקרקעין ברמת גן

שמאי מקרקעין רמת גן – עבור מי זה רלוונטי?

מי עשוי להזדקק לשירותיו של שמאי מקרקעין מאזור רמת גן? מהו תפקידו של שמאי מקרקעין ואילו שירותים הוא מציע? כל התשובות לכל השאלות, שיאפשרו לכם להתוודע יותר לעומק אל מקצוע השמאות, במאמר שלפניכם.
היתרון של משרדנו בפעילות ענפה ברמת גן – נתון המקנה יתרון בקביעת אומדן השווי ברמת דיוק גבוהה.


באילו מקרים שמאי מקרקעין יוכל לסייע לכם?

תפקידו של שמאי מקרקעין הוא לבצע הערכה של נכס נדל"ני לצרכי מכירה או רכישה. רוכשי דירה, שמצאו את דירת חלומותיהם, ורוצים לוודא שהמחיר המוצע עליה הוא ריאלי, יוכלו לשכור שמאי מקרקעין, כדי להיות בטוחים, שאין בדירה ליקויים, שאין בה תוספות בנייה לא חוקיות ושהמחיר שדורשים עליה הבעלים הוא הוגן ביחס לתמורה.

מוכרי דירות, גם הם יזדקקו לשירותיו של שמאי כדי שיסייע להם להעריך את שווי הדירה ועל מנת שיוכלו להציע עליה מחיר הגיוני, שיאפשר להם גם לבצע עסקה טובה וגם למצוא קונה לדירה במהירות. מקרה נוסף שבו שירותיו של שמאי הם הכרחיים הוא בעת נטילת משכנתא. זוג צעיר המעוניין לקנות דירה יידרש לבצע הערכת שווי שלה בעזרת שמאי מקרקעין, על מנת שהגורם המלווה יעריך את גובה ההלוואה שהוא יכול להעמיד לרשות הלווים.

שירותיו של שמאי מקרקעין רווחים מאוד גם בקרב דיירים, שרוצים לבצע תוספות בנייה, מגישים בקשה לקבלת אישור מהוועדה המקומית ונדרשים לשלם היטלי השבחה, שלדידם הם גבוהים מידי. במקרה כזה, מינוי שמאי מקרקעין נגדי יוכל לסייע כדי לדרוש הפחתה בגובה היטל ההשבחה.


שמאי מקרקעין ברמת גן לתושבי הסביבה

שמאי מקרקעין ברמת גן, יש לציין, מציע שירותים בעיקר לתושבי האזור ובמקרים בהם מדובר בנכסים הממוקמים בסביבה כלומר תל אביב רבתי וגוש דן. במילים אחרות, אחד הקריטריונים לבחירת שמאי הוא המרחק הגיאוגרפי, ויש לקחת זאת בחשבון.

שמאי מקרקעין ברמת גן